miercuri, 1 aprilie 2015

Aniversarea mea- cea reala

            Azi implinesc 2 ani.Da, fix 2 ani de cand ma simt un alt om,sunt un alt om!

            Nu stiu daca exista reincarnare ,dar eu am avut parte de o renastere.Poate si mai marele meu noroc a fost ca la trezire am avut in jurul meu oameni minunati,rabdatori,altruisti,care isi iau in serios menirea de salvator.
            Nu pretind ca acum sunt un om perfect,ca acum nu am tendinta de a cadea,doar ca mi-am descoperit la timp niste suspensii suficient de puternice.
            Acum pot in schimb sa-mi manageriez mai cerebral emotiile,sa iau decizii mai in favoarea viitorului meu ,care se anunta promitator, sa stiu si sa pot multumi cui si pentru ce trebuie.
            Acum am capacitatea de a ma privi in oglinda si de a ma analiza din toate unghiurile,nu numai din cele neconvenabile mie, de a nu-mi refuza placerile-acum imi iau doza initiala, infima,dupa care pot sparge fara remuscari recipientul cu potiunea magica,acum nu mai mi-este teama sa deschid gura si sa spun cu toata suflarea ce am in cap.Am scapat de neincrederea de a fi refuzata,neluata in seama,ignorata.
            Am inteles cat de important este ce transmiti,iar ceea ce transmiti trebuie muncit inainte.Nu s-a nascut nimeni cu o tona de carti citite,super fit si cu mersul ala intepat care te inmoaie(sau te intareste,de la caz la caz...).Toate au fost practicate,lucrate,finisate pana in cel mai marut detaliu.
            De cate ori ma impiedic, ma gandesc la eforturile cumulate,ale mele si ale apropiatilor, si astfel ma trezesc,ma indrept si imi zic ca nu vreau sa ma las sa alunec la vale,vreau sa urc muntele acesta pana in varf!
           Greseala mea suprema imi va aminti in fiecare an,de 1 aprilie, cine sunt acum si de ce!
Pentru ca am picat in ultima secunda in care imi mai putea fi oferita o mana salvatoare.Am inteles totusi din povestea mea ca nimeni nu te poate salva daca tu insuti nu vrei asta, daca nu vrei sa fii alt om,sa iti educi ideile si sa-ti oglindesti in alte priviri sufletul.
           Da,sunt perfectionista,ambitioasa,tipicara,obsesiv-compulsiva,ma subjuga ideea de a fi prima, de a strange tare puterea intre degetele mele subtiri.Am un cocktail unic de calitati si aspecte mai putin avantajoase pe care ma lupt incontinuu sa-l tin cap de afis.
           Cu fiecare zi ce trece ma afund si mai tare in dorinta mea de a fi mai buna si de ce nu?- de a demonstra celor care m-au ajutat,ca nu si-au consumat resursele energetice in van,si ca au contribuit la cladirea unui om cu speranta ca va atinge perfectiunea.
                           
                                 P.S. Acest text nu este o pacaleala de 1 aprilie.

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu