vineri, 15 mai 2015

Dorinte

             Am reflectat o vreme la tema asta.Oare asa suntem proiectati sau ne defectam pe parcurs?
De ce ne dorim mereu mai mult ce nu avem decat apreciem ce detinem deja?Nu e o regula ca ce ai putea avea sa fie mai bun decat ceea ce ai deja,dar noi marsaluim in tendinta asta de refinisare continua.M-as putea gandi la ideea de complementaritate,de iluzia nesfarsita de a crea un cerc perfect , fara nicio fisura.Imi este permisa visarea la o asa utopie,care ma atrage ca un magnet ce si-a pierdut polul opus ?
Dar nu cred ca asta ar fi explicatia nevoii noastre flamande de a modifica mici aspecte ale unei vieti si asa destul de scurte.
Ma atrag oamenii cu o gandire care imi rastoarna si ultima urma de siguranta,ma fascineaza cei care stiu sa-si argumenteze pozitia chiar si cu privire la mutarea unu pahar cu apa din punctul A in punctul B,caut persoane care gasesc si ii ignor pe cei care ma cauta.
Cu putin efort(poate mai mult decat putin) mi-am stors si ultima doza de curaj,acel tip aparte de curaj,care ma lasa sa fiu cine vreau,care imi da forta sa-mi expun gandurile intr-o maniera personala,care ma indreptateste sa-mi aleg oamenii care graviteaza in jurul meu.
Panta aceasta ascendenta catre respect de sine,recunoastere a propriilor calitati,sentimentul ca esti un om complex care are forta de a imbina efortul cu placerea de dupa,imi hranesc sufletul zi de zi un ultima perioada.
Toate vrem atentie,respect,exclusivitate,sinceritate manjita cu diplomatie si disponibilitate extrema.Dar...dar le meritam toate...pe toate?
            Ma gandeam intr-o noapte ce mi-ar putea oferi un barbat si nu as putea sa-mi ofer singura.
Sunt o femeie norocoasa si muncitoare si nu imi lipsesc prea multe din grila de necesitati.
Totusi,un om capitonat bine cu educatie,bun simt,dar cu o minte destul de alunecoasa incat sa tina pasul cu mine,self-confident,independent,iubitor de lectura, nu mi-ar prinde rau.
            Merg pe principiul ca  cei 2 reprezentanti dintr-un cuplu ar trebui sa fie pe sistemul cheie-lacat.EA sa detina cheia mintii lui,iar EL sa aiba cheia vaginului ei (al mintii femeii e destul de greu,intre noi fie vorba...).
Omul acesta iti deschide o usa,iti ofera o invitatie, si cand ai ajuns in fata pragului,iti inchide usa brusc.Stie ca nu te vei lasa niciodata pana nu vei intra,dar niciodata nu vei stii pentru ce ai vrut mai mult sa actionezi-pentru usa sau pentru contextul in care s-a inchis?

              Pentru ca inchizi ochii si vezi lumina, te lovesc culorile, adulmeci un fum dulce si calci in valuri de matase rece.(A se citi cu voce de tonalitate medie,amplitudine joasa,doar la recomandarea medicului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu